نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 6.3 در کلیه

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 6.3 شکست در RenalUsted می دانیم که سطح بالای کراتینین است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود، چرا که اگر شما آن را کاهش می دهد، شما نیاز به اصلاح اختلال کلیوی به بهبود عملکرد کلیوی.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 6.3 به درمان در این زمان؟

اگر بیمار با سطح کراتینین 6.3 انجام درمان به موقع را ندارد، سطح کراتینین افزایش می یابد و آنها را عوارض و علائم بیشتر و بیشتر رنج می برند. بدتر از آن، به دیالیز یا پیوند کلیه روبرو هستند، این بیماری را به ESRD تقسیم شده است.

چگونه به کاهش سطح کراتینین 6.3 در نارسایی کلیه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا شما نیاز به بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری چینی گیاهی سنتی، شما می توانید به بهبود عملکرد renaly از آسیب بافت کلیه بازیابی و حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر، می توان آن را گزینه خوبی برای کسانی که می خواهند به از دست دادن سطح بالای کراتینین.

درمان مداخله ای به عنوان درمان های اخیر بیماری کلیوی، همچنین دارای یک اثر قابل توجهی در بهبود عملکرد کلیه. یک میکرو کاتتر به عروق کلیه اسناد و مدارک ساخت و ساز تیم تصویر، قرار دادن در پس از کاتتر در نصب شده بود، پزشکان تزریق برخی از مواد مخدر و یا مجموعه ای تنها برخی از سرفصل در کلیه است. بنابراین برای تعمیر ناهنجاری های مادرزادی کلیه، بهبود بیماری عصبی، بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی حل آسیب های خود را به طور مستقیم و حل مشکلات کلیوی از علل آن است.

همه +8615732170898: اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای کاهش سطح بالای کراتینین در نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما می توانید به صورت آنلاین نیز دکتر ما یا WhatsApp مشورت آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: